Platform Partners


Portaal voor Platform Partners

Yuki biedt haar volledige platform ook aan administratie- en accountantskantoren aan voor het voeren van de administraties van hun cliënten. Dit is het startscherm voor de medewerkers van het kantoor. Vanuit dit scherm worden alle dossiers beheerd, de backoffice gevolgd, de workflow gemanaged en de administraties gevoerd. Deze kantoren hebben dus veel meer dan een boekhoudpakket ter beschikking. Zij bedienen hun klanten direct, innovatief en zonder betrokkenheid van Yuki.
Deze startpagina geeft toegang tot uitleg over schermen die uitsluitend voor Platform Partners beschikbaar zijn.




UITLEG OVER HET PORTAAL

Voor meer uitleg over bovenstaand scherm klik hier of bekijk de instructievideo. Start je met een nieuw portaal, volg dan eerst onderstaande stappen om gebruikers en domeinen aan te maken, administraties in te richten en je klanten uit te nodigen op het platform.

  1. Opzet domein
  2. Boeken
  3. Btw
  4. Afsluiten boekjaar
  5. Modules
  6. Koppelingen