Document en bestanden ter verwerking naar Yuki sturen

Document naar Yuki sturen en in het archief opslaan

De Yuki administraties worden bijgewerkt aan de hand van documenten en elektronische rekeninguittreksels. Het digitale archief vormt dus de basis voor de in Yuki gevoerde administratie. Documenten kunnen op de volgende manieren worden aangeboden:


Vanuit de Yuki postbus

  • Scannen
  • Uploaden

Van buitenaf

mailen naar je domein
Dropbox
Drive

Direct in het archief

  • In de kaft "Uitzoeken Yuki
  • In de grijze kaften van het archief

De postbus

   of   


Werken met jouw Postbus

Met behulp van jouw browser zoek en selecteer je op de harde schijf van jouw pc één of meer gescande documenten die je wil uploaden zodat ze vervolgens door de backoffice verwerkt kunnen worden.

Hiervoor klik je op de knop UPLOADEN

Je kan jouw gescande documenten ook uploaden door links in jouw scherm te klikken op 'Documenten uploaden'. Je kan daarnaast jouw documenten scannen waarna ze vervolgens automatisch worden geüpload naar jouw administratie in Yuki door links in uw scherm te klikken op 'Documenten inscannen'. Er wordt automatisch een Scan Wizard geopend met behulp waarvan je de documenten kan scannen.

Hiervoor klik je op de knop SCANNEN

Je kan jouw documenten ook scannen door links in jouw scherm te klikken op 'Documenten inscannen'.

Zodra je documenten gescand en/of geüpload hebt naar jouw administratie in Yuki, kan je een lijst bekijken met alle documenten die door jou of de backoffice nog verwerkt moeten worden in jouw administratie door links in jouw scherm te klikken op de hyperlink Te verwerken (...). Tussen de haakjes wordt het aantal onverwerkte documenten getoond. 

Je kan ook een vraag stellen aan de Backoffice door links in jouw scherm te klikken op 'Stel een vraag'.

Zodra de Backoffice een vraag aan jou heeft gesteld, kan je een lijst bekijken met alle vragen die aan jou zijn verstuurd door links in jouw scherm te klikken op de hyperlink Openstaande vragen (...). Tussen haakjes wordt het aantal openstaande vragen getoond. Wanneer je direct wil chatten met de backoffice, klik je op de knop

Scannen
Alle scanners die het WIA protocol ondersteunen kunnen direct door Yuki worden benaderd. Dit betekent dat je de documenten op de scanner legt en alleen maar op de knop 'scannen' hoeft te drukken. Daarna zal Yuki de documenten scannen in de juiste resolutie, opslaan in het archief en indien van toepassing, verwerken in de boekhouding.

Zie ook

Comments