Hoe begin ik met Yuki

Hoe begin ik met Yuki?

Voordat je daadwerkelijk met Yuki kunt beginnen, vragen wij je een aantal gegevens in te voeren. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, kijk dan even hier: Opstart: informatie aanleveren. Hieronder volgt een uitleg over de volgende onderwerpen:

Om echt met je boekhouding te beginnen, is het belangrijk dat je documenten (zoals facturen en bankafschriften) gaat aanleveren aan Yuki. Je kunt dit op vijf manieren doen:
  • Direct inscannen
  • Uploaden
  • Mailen
  • Dropbox
  • Google Drive

Klik hiervoor in de navigatiebalk op "Y" (Yuki Postbus) en kies vervolgens één van de opties. 

Voor meer uitleg over het scannen, mailen en uploaden, zie ook: Scannen, uploaden of mailen van documenten




Het Archief

In het digitale archief kun je al jouw documenten terugvinden. Hieronder kun je een korte introductie van het archief bekijken.

Je persoonlijke instellingen aanpassen

In jouw eigen Yuki domein kun je je instellingen aanpassen.



Contact met Yuki

In deze wiki is veel informatie te vinden over het gebruik van Yuki, kijk bijvoorbeeld ook eens op:

Mocht je geen antwoord op je vraag vinden, dan kun je contact met ons opnemen. Ga hiervoor in jouw Yuki domein (als je bent ingelogd) bovenin het scherm naar het bolletje 'Yuki'. Hier kun je een vraag sturen direct naar de backoffice.

Subpagina''s (1): Gebruikers en rollen in Yuki
Comments