Opstart: vragen en antwoorden

Vragen en antwoorden

Nadat je de documenten en banktransacties hebt aangeleverd, gaat Yuki direct aan de slag om alles te verwerken. Deels gebeurt dat automatisch, deels met de hand. Het kan voorkomen dat sommige inkomsten of uitgaven niet direct geplaatst kunnen worden. Mocht dat het geval zijn dan kan jouw accountant een vraag aan je stellen over het document of de banktransactie. Die vragen vind je terug in de Yuki postbus. Je krijgt ook een e-mail notificatie, zodat je weet dat er een vraag aan je gesteld werd. Bekijk en beantwoord de vragen regelmatig.

Als jou iets is opgevallen, bijvoorbeeld een document dat verkeerd is geboekt, dan kun je ook een vraag stellen. Daarvoor heb je drie manieren:

Via het document

Als je het betreffende document op je scherm hebt staan, kun je gebruik maken van de knop (Backoffice vraag) in de taakbalk. Je kunt dan je vraag intypen. Druk op "verzenden" om de vraag (met een link naar het document ) naar een backofficemedewerker te versturen.

Via de Yuki postbus


Als je een algemene vraag hebt, niet specifiek over een bepaald document, dan kun je naar de Yuki postbus gaan en op de knop 'Vraag' klikken. In de statusbalk, helemaal onderin je domein, vind je ook een link ‘Stel een vraag’. Die link brengt je bij hetzelfde scherm.


Gebruik van de helpdesk

Kijk voordat je een vraag stelt of je het antwoord niet kunt vinden in de lijst van veel bekeken antwoorden (link links bovenin het scherm) of in de eigen Yuki–Help ( link onderin het scherm van je Yuki domein).

Volgende hoofdstuk


Zie ook

Comments